Skip to Content

Aad van Loo, teamleider van het klantcontactcentrum, geeft aan: “Persoonlijk contact is de basis van de dienstverlening van Klaverblad. We gebruiken geen keuzemenu, dat is een principiële keuze. Binnen 15 seconden moet een klant een medewerker aan de lijn hebben. We laten regelmatig onderzoeken of dat ook lukt en in 99% van de gevallen is dat zo. Regelmatig merken we dat een klant echt verbaasd is dat hij al iemand aan de lijn heeft.”

Ook over de deskundigheid, duidelijkheid en snelheid zijn de klanten te spreken, zo blijkt uit het onderzoek. “We zorgen ervoor dat de klant een medewerker aan de lijn krijgt die weet waar hij of zij het over heeft. De medewerkers die klantcontact hebben, behandelen zelf ook aanvragen of maken een polis op. In alles wat we doen, staat onze klant centraal. We willen ons zo goed mogelijk in hem inleven en met hem meedenken. Onze klanten weten wat ze aan ons hebben, dat afspraak afspraak is bij ons. Dat vinden we heel belangrijk.” vertelt Aad verder. “Het is mooi dat onze klanten waarderen wat we doen en wij doen er natuurlijk alles aan om volgend jaar weer hoog in de ranglijst van VerzekeraarsInBeeld te komen!”