Skip to Content

Partnerships: pakketten en mogelijkheden

Op deze pagina is ook content beschikbaar exclusief voor leden Log in voor toegang of vraag account aan.

Een partnership met het Verbond van Verzekeraars biedt jouw bedrijf diverse voordelen:

  • Versterking van het imago door samen te werken met dé verzekeringsautoriteit van Nederland.
  • Vergroten van zichtbaarheid onder meer via promoties onder leden van het Verbond.
  • Toegang tot de beste Nederlandse content over verzekeren en statistieken in de breedste zin van het woord. 
  • Ondersteuning bij innovatie, samenwerking met start-ups.
  • Kennis vergroten en delen via events.
  • Verdieping en ontmoeting door te netwerken.
  • Activiteiten met andere partners: verbinding met experts buiten de branche.

Wij bieden partners keuze uit twee pakketten: het algemene sponsorship en het expert sponsorship. Op de afbeelding hieronder worden deze beschreven. Ben je geïnteresseerd of heb je nog vragen? Neem dan contact op met Martijn Minkenberg of Sjoerd Brouwer. Zij vertellen je er graag meer over.

Klik op de afbeelding om deze te vergroten.

 

Partnerpakketten

Voorbeelden partnerships en open platform

Serviceplatform Corona

Tijdens de coronacrisis krijgen ook financiële ondernemingen te maken met complexe, bedrijfsmatige vraagstukken. Naast alle maatregelen om klanten van verzekeraars te helpen, zijn wij samen met onze partners gestart met het Serviceplatform Corona.

Via dit netwerk van partners staan wij klaar om onze leden te ondersteunen en te helpen bij vragen over distributie, finance, governance, HR, ICT, juridische vraagstukken, marketing, operations, riskmanagement en compliance.

Innovatieplatform

Met onze partners staan we in het Innovatieplatform stil bij belangrijke trends voor de Nederlandse verzekeringsmarkt én concretiseren wij de innovatieagenda van het Verbond. Welke 'hot topics' zetten wij op deze agenda staan; waar zetten we samen de schouders onder?

Ook stelt het Innovatieplatform concrete, niet-concurrentiële thema’s vast die het platform als use cases verder ontwikkelt en waar mogelijk omzet tot een proof of concept. Een van de inspiratiebronnen voor het kiezen van de juiste thema’s is de Tech Trend Radar van MunichRe. Zie ook de presentatie van MunichRe over de Tech Trend Radar over 2020 via de livestream van het Verbond.

Exposure voor Partners

Als dé brancheorganisatie voor iedereen die zich bezighoudt met of interesse heeft in verzekeren, delen wij kennis, ervaring en inspiratie via een breed netwerk. Wij informeren en inspireren onze volgers via

Nieuwsbrieven 

Het Verbond heeft ruim 40 beleidsadviseurs. Samen met betrokken leden delen zij via commissies en platforms en met behulp van onze partners hun  actuele kennis. Zij zetten daarvoor nieuws- en persberichten in, maar ook video’s, infographics, blogs en sociale media. Twee keer per week verschijnt de goed gelezen ledennieuwsbrief (3870 ontvangers, opens: 41%) met een compilatie van berichten. Daarnaast verschijnt een keer per twee weken een openbare nieuwsbrief met een verdiepingsslag voor leden en stakeholders (3420 ontvangers, opens: 33%). Relevante ontwikkelingen en trends komen in deze nieuwsbrief uitgebreid aan bod via interviews en achtergrondartikelen.  

Verzekeraars.nl  

Elke maand bezoeken ruim 50.000 mensen verzekeraars.nl. Op de site en via social media worden onze artikelen volop besproken en gedeeld.

Social media

Het Verbond heeft een actieve en betrokken community, met bijna 18.000 volgers via LinkedIn. Deze groep groeit elke dag. Twitter heeft een stabiel bereik van bijna 7.000 volgers. 

Partners van het Verbond

 

 

Actueel

Geïnteresseerd in een partnership?

Sjoerd Brouwer, accountmanager 
s.brouwer@verzekeraars.nl 

Martijn Minkenberg, Innovatie & Strategische Partnerships 
m.minkenberg@verzekeraars.nl

Een win-winsituatie

Partner Sprenkels & Verschuren vertelt waarom zij partner zijn geworden.