Hoe kan je generatieve AI inzetten voor je klantcommunicatie?
Generatieve AI is in korte tijd niet meer weg te denken, maar hoe zet je deze hype om naar tastbare waarde voor je klanten en je organisatie? Verzekeraar TVM, consultant Blue Bricks, en softwarebureau Savvy.codes hebben de afgelopen maanden intensief samengewerkt om dit vraagstuk te onderzoeken. Ze hebben diverse experimenten uitgevoerd om te ontdekken hoe je maximale waarde haalt uit generatieve AI. Waar gaan we het over hebben?
- Hoe trek je de juiste kennis en expertise aan, of hoe vind je de perfecte partner met kennis van AI? Tijdens het webinar delen we concrete strategieën en tips.
- Hoe start je vanuit een probleem of kans, in plaats van vanuit de techniek? We laten je zien hoe je deze benadering succesvol kunt toepassen.
- Hoe je ervoor zorgt dat techniek niet alleen een probleem oplost, maar ook echt waarde levert voor je klanten en je organisatie.
- Leer van onze fouten; wij hebben ze al voor je gemaakt.
- Met concrete voorbeelden en prototypes laten we zien wat er allemaal mogelijk is.
Elke verzekeraar krijgt de komende jaren met AI te maken, en de inzichten uit dit webinar zijn onmisbaar voor een goede start. Geef jij jouw organisatie de voorsprong die het verdient?
Meld je nu aan! Aanmelden kan t/m 30 september a.s., 12.00 uur.
Bestemd voor
Dit webinar/Deze bijeenkomst staat open voor zowel leden van het Verbond van Verzekeraars als voor andere geïnteresseerden.
Deelname is vooral interessant voor directeuren, digitaliseringsmanagers, communicatieprofessionals en overige managementfuncties.
Sprekers
Jerom Kok, Savvy.codes, Directeur
Jerom is een innovatieve ondernemer die graag opereert op de grens van wat mogelijk is met de huidige technologie. Met een achtergrond in service design en computer-human interface design weet hij precies hoe hij technologie kan inzetten om problemen voor mensen op te lossen of kansen voor organisaties optimaal te benutten. Met zijn team bij Savvy.codes hebben ze de afgelopen 2 jaar meer dan 4000 uur aan AI-experimenten uitgevoerd.
Job Paauw, Blue Bricks, Manager AI/Innovatie
Job is Manager AI en Innovatie bij Blue Bricks, waar hij zich richt op het omzetten van de generatieve AI-hype in tastbare waarde voor klanten en organisaties. Om met innovatie echte waarde te leveren, vertrekken we niet vanuit technologie en oplossingen, maar vanuit de (organisatie)doelen die we willen bereiken en de waarde die dit oplevert voor klanten en organisaties.
Erwin Feijen, TVM Verzekeringen, Manager Frontoffice
Erwin Feijen is manager van de frontoffice en verantwoordelijk voor alle inkomende schademeldingen en aanvullingen op schademeldingen. Met een scherp oog voor detail en een passie voor procesoptimalisatie, richt Erwin zich op het continu verbeteren van werkprocessen. Hij streeft ernaar om innovatieve en creatieve oplossingen te vinden die waarde toevoegen aan zowel klanten als het team.
Aanvang en duur
Aanvang: 15.00 uur
Duur: ca. 1 uur
Kosten
Voor medewerkers werkzaam bij een lid van het Verbond van Verzekeraars zijn aan deelname geen kosten verbonden. Dit webinar valt onder het lidmaatschap. Weet je niet zeker over jouw organisatie lid is van het Verbond van Verzekeraars check dan de ledenlijst.
Voor medewerkers die aangesloten zijn bij Adfiz en NVGA bedragen de € 59,- (excl. BTW).
Voor overige geïnteresseerden bedragen de kosten € 82,50,- (excl. BTW).
- Op deze bijeenkomst zijn de Algemene Voorwaarden van Dienstverlening Verbond BV van toepassing. Door inschrijving verklaar je je akkoord met de Algemene Voorwaarden van Dienstverlening Verbond BV
- Vanaf inschrijving geldt een bedenktermijn van 14 dagen
- Plaatsing geschiedt na beoordeling van de inschrijving door de Insurance Academy
- Facturatie van deze kosten geschiedt vanuit Dienstverlening Verbond BV
PA-certificaat
Na dit webinar ben je op de hoogte van:
- Strategieën om de juiste expertise of partners aan te trekken op het gebied van AI;
- De succesvolle benadering om vanuit problemen of kansen te denken;
- De toegevoegde waarde van AI voor klant en organisatie;
- Mogelijke valkuilen en hoe je die kunt vermijden.
Dit webinar draagt bij aan het actueel houden van relevante kennis en kunde over dit thema.
Na afloop ontvang je een bewijs van deelname (PA-certificaat), mits je het hele webinar hebt gevolgd.
Dit certificaat kan onderdeel zijn van eigen maatschappijprogramma’s op het gebied van Permanent Actueel (PA).
PE-punten (optioneel)
Met het bewijs van deelname (PA-certificaat) kan je op de website van het NIVRE (onder Permanente Educatie) zien of aan dit webinar PE-punten zijn toegekend.
Nadere informatie en vragen
Voor nadere informatie of met vragen kun je contact opnemen met Sjoerd Brouwer. Aan hem kun je eventueel ook reeds vooraf vragen sturen, dan kan hiermee bij de voorbereiding zoveel mogelijk rekening worden gehouden.
Hoe kun je deelnemen aan dit webinar?
Dit webinar organiseren wij via OnlineSeminar. Voor deelname moet je éénmalig een account aanmaken bij OnlineSeminar Je moet je apart voor deelname aanmelden.
Na je aanmelding ontvang je de link om deel te kunnen nemen. Na registratie bij OnlineSeminar voor de webinars van het Verbond, kun je voor toekomstige Verbondswebinars van dat account gebruik maken en hoef je je niet opnieuw te registreren.
Kun je op het moment van het webinar niet kijken? Geen probleem! Het webinar is ook terug te kijken op een moment dat het jou wél uitkomt, alleen is er dan geen live interactie meer mogelijk. Ook daarvoor moet je je wel hebben aangemeld.
Complianceregeling Mededinging
Deelnemers aan dit evenement vallen onder de Complianceregeling Mededinging van het Verbond en worden geacht zich te houden aan de geldende mededingingsregels en met de inhoud van de regeling bekend te zijn.
Privacyverklaring
De Insurance Academy is onderdeel van het Verbond van Verzekeraars. Op de verwerking van persoonsgegevens die aan de Insurance Academy worden verstrekt is daarom de privacyverklaring van het Verbond van Verzekeraars van toepassing. Artikel 5 van die verklaring handelt specifiek over gegevens die worden verstrekt in het kader van deelname aan een activiteit of bijeenkomst van het Verbond (de Insurance Academy).
Mede mogelijk gemaakt door